Jesteś tutaj: Start / AKTUALNOŚCI / Nabór

Nabór

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

Nabór na wolne stanowisko pracy - Referent ds. obsługi kancelaryjnej

9 sierpnia 2018

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

Dyrektor Archiwum Państwowego w Przemyślu poszukuje

  

Referent ds. obsługi kancelaryjnej

w pełnym wymiarze czasu pracy

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 

  1. obsługa sekretariatu w zakresie przyjmowania, rozdziału i rejestracja korespondencji, (wysyłanie korespondencji i przesyłek zgodnie z instrukcją kancelaryjną)
  2. znajomość zasad prowadzenia kancelarii instytucji za pomocą elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją
  3. obsługa poczty elektronicznej i platformy ePUAP
  4. przygotowanie i obsługa organizacyjna spotkań Dyrektora z klientami, udzielanie informacji osobiście i telefonicznie
  5. obsługa organizacyjna narad i zebrań zwoływanych przez dyrektora, protokołowanie tych narad.
  6. prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Archiwum, przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym
  7. prowadzenie rejestru protokołów kontroli zewnętrznych
  8. obsługa archiwum zakładowego

 Wymagania niezbędne : 

  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  2. wykształcenie średnie.
  3. co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w administracji publicznej.
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i systemów informatycznych e-puap, ezd, e-dok.
  5. znajomość zasad organizacji i funkcjonowania archiwum zakładowego
  6. rzetelność, kultura osobista, dyskrecja
  7. znajomość zasad działalności archiwów państwowych
  8. znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  9. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  10. umiejętność komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów
  11. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  12. nieposzlakowana opinia.

 Wymagania dodatkowe : 

  1. preferowane wyższe wykształcenie
  2. bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  3. sumienność, staranność, komunikatywność.
  4. umiejętność pracy w zespole.
  5. komunikatywna znajomość języka angielskiego

Wymagane od kandydatów dokumenty: 

  1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem.
  2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie.
  4. kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
  5. Podpisane oświadczenia:
  • o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o niekaralności,
  1. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).
  2. Kserokopia dowodu osobistego.
  3. Zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwania stosunku pracy.

 

Dokumenty wymienione w pkt. 1- 2 powinny być opatrzone podpisaną

klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w

materiałach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru na

wolne stanowisko, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U. z 2017 r. poz.

1889, z późn. zm.)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko referent ds. obsługi kancelarii”, w Archiwum Państwowym w Przemyślu przy ulicy Lelewela 4, 37-700 Przemyśl (sekretariat p. 100), w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 r. do godz. 1530 (z uwzględnieniem daty stempla pocztowego)

Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www. Archiwum Państwowego w Przemyślu oraz na tablicy informacyjnej Archiwum.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2100,00 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę (od 5% - 20%).

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia  wymagań formalnych

- analiza ofert spełniających wymagania formalne

- rozmowa kwalifikacyjna bądź test  ze sprawdzianem wiedzy

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt pod nr tel. 16 670 35 38 w. 120

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2015-03-24
Data publikacji:2015-03-24
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:12893